ගොඩක් දවස් වල මොරටුවේ මිනිස්සු කතා වෙන දෙයක් මෙතන ලියන්න හිතුනා .
මේ කථාව කාර්යාල දුම්රිය පිළිබදව ,
මොරටුවේ ඉදන් කොලබ කොටුව , මරදාන දුම්රිය ස්ථාන ගමනාන්තය කරගෙන යන මගීන් බොහොමයක් ඉන්නවා . 99% කට වගේ උදේ වැඩ පටන්ගන්නේ 8:30 ට . පිළියන්දල ප්රදේශයෙන් පවා ජනතාව මොරටුවට පැමිණෙනවා දුම්රියේ යන්න .
ඉතින් මොරටුවෙන් කෝච්චියේ වැඩට යන අයෙක් 8:30 ට පෙර වැඩට යන්න ඔනී නම් ගොඩක් වෙලාවට 7:19 ට මොරටුවට ලගාවෙන අලුත්ගම සිට පැමිණෙන අර්ධ සීග්රගාමී දුම්රියට නැගිය යුතු වෙනවා . හැමදාම වගේ වෙලාවටම පැමිණෙන මේ දුම්රිය අත්හරුනොත් 8:30 ට පෙර වැඩට යන්න පුළුවන් වෙයි ද කියන එක ගැටලුවක් . මොකද ඊට පස්සේ අයෙත් දුම්රියක් මොරටුවේ නවත්වන්නේ 7:40 ට . ඒ මාතර සිට පැමිණෙන සාගරිකා සීග්රගාමී දුම්රිය . වැඩිමනක් වෙලාවට මේ දුම්රියට නියමිත වෙලාවට එන්න ලැබෙන්නේ නෑ . බොහෝ විට මාතර සිට පැමිණෙන නිසා වෙන්නට පුළුවන් . වෙලාවට පැමිණියත් මොරටුවෙන් දුම්රියට ගොඩවන්නට වෙන්නේ අතලොස්සකට.නගින අයටද දුම්රිය තුල සිටින මගීන් සලකන්නේ පහත් ආකාරයටය . දිනක් මට මෙසේ ඇසුනා "මේක අස්සෙම රිංගන්න එන්න ඔය එන ස්ලෝව් එකක එන්න බැරියැයි නේද බං " යනුවෙන් .
ඉතින් මේ දුම්රියෙන් වැඩට යන අයෙක්ට 8:30 ට තම සේවා ස්ථානයට යන්න අපහසු තත්වයක් තියෙන්නේ . මොකද හැම කාර්යාලයක් වගේ තියෙන්නේ කොටුව , මරදාන දුම්රිය ස්ථාන වලින් තරමක් ඈතට වන්නට වගේ .
සාගරිකා සීග්රගාමී දුම්රියට පසුව පැමිණෙන කිසිදු දුම්රියකින් 8:30 ට පෙර තම සේවා ස්ථානයට යන්න අපහසු තත්වයක් තියෙන්නේ .
මේක තමයි මොරටුවේ මගීන් ගේ ශෝකාලාපය . හැබැයි කවුරුවත්ම කියන්නේ නෑ , සමුද්රේ , හික්කඩුව , මිගමු ට්රෙන් එක මොරටුවේ නවත්වන්න පෙත්සමක් ගහමු කියල . ඒ මොරටුවේ හැටිය .
* පසුව ලියමි .
මේ ගැටළුව පිලිබදව බලධාරීන් බොහෝ අවස්ථාවල දැනුවත් කරද එයින් පලක් වූයේ නැත .
මේ ගැටළුව පිලිබදව බලධාරීන් බොහෝ අවස්ථාවල දැනුවත් කරද එයින් පලක් වූයේ නැත .
No comments:
Post a Comment