Tuesday, October 17, 2017

බ්රේක් නැතුව ටොයෝට කාරීනා AA60යෙන් ගිය ගම්පොල ගොස් නැවත පිළියන්දල පැමිණීම (යහතින් / නොමැරී )

බ්රේක් නැතුව ටොයෝට කාරීනා AA60යෙන් ගිය ගම්පොල ගොස් නැවත පිළියන්දල පැමිණීම 

(යහතින් / නොමැරී )





මේ කතාව පටං ගන්නේ එකල මගේ වෙන්න බිරිද අද ආදරණිය බිරිදගේ අච්චිඅම්මා මෙලොව හැර දා එලොව ගිය දිනයේ ය .

මේ කතාවටත් ,එදා වගේම අදත් මතුවටත් මගේ බොක්කේ මිතුරෙක් වන චන්න මල්ලි සහ අදත් පසුතැවෙන මගේ පරණ ටොයෝට කාරීනා AA60 රථය සම කතානායක වරු වශයෙන් කටයුතු කරයි .

චන්න මල්ලි සමග මගේ දුරකථන සංවාදය මෙසේය .

දුරකථන සංවාදය මෙසේය .

මම - "චන්න මල්ලි කුෂානිල ගේ අච්චි නැති වෙලා ගම්පොල "

චන්න මල්ලි - "අම්මට සිරි මාර වැඩේ නේ කලන අය්යේ , කවදද වැඩ කරන්නේ "

මම - "හෙට ගන්නවලු"

චන්න මල්ලි - "හරි එහෙනම් අපි හෙට උදේ යමු "

කියපු විදියට අපි උදේ ම පිටත් උණා . යක්කල හරියෙන් උදේට කාල දැන් එක පිම්මේ ගම්පොලටය . ගම්පොල කිව්වට ගම්පොලෙන් දොළොස් බාගේ පාරේ උඩගල්පාය කියන දිහාවට.

එලවන්නේ මම ය .  මගේ පරණ ටොයෝට කාරීනා AA60 රථය පිම්මේ ගම්පොළට ය . චන්න මල්ලි ඉස්සරහ වන අතර අම්මා සහ තාත්තා පිටිප්පසේ සීට් එකේ ය .

සිදු උනේ අමුතුම අමුතු දෙයකි . කවදාවත් නොලබපු අත්දැකීමකි . පිටිපසේ ටයර් එකක් මටත් හොරා එයා තනියම බ්රේක් ගහගන්නවා වගේ හැගීමක් මට දැනුනි .  " මල්ලි මේකේ පිටිපසේ රෝදේ හිර වෙනවා වගේ " චන්න මල්ලි කිව්වේ සද්ද නැතුව යමු කියා ය .

 සද්ද නැතුව යන්න ලැබුනේ කෑගාල්ල ටවුමට පමණි . පිටිපස්සේ වම් ටයරය කැරකීම වර්ජනය කර ඇත . ඒ මදිවට මහා පාරේ සටහනක් ද (ටයර් පාර) තබා ඇත . ඉස්සර කෑගල්ල ටවුම අද වගේ පළල් කර නැත සෙනසුරාදා දවසක් වූ වෙන් ටවුමම පට්ට බිසී ය . මම කෙසේ හෝ අයින් කර නවතුවෙමි . ඇලෝයි වීල් එකට අත දැමු සැනින් අතට දැනුනේ බ්රේක් ඔයිල් වල සුමුදු පහස ය .

ඩිකිය ඇර ජැක් වීල් බ්‍රෂ් අතට ගත් දී දුටු දෙයින් දෙදෙනාවම උඩ ගියෝය . ඒ වහනය අරන් ගිය මගේ මිතුරෙකු දුන් තෑග්ගක් දැක ය . මොනවත් නොවෙයි ගෙනියපු එකා වීල් බර්ෂ් එක පලලා ය .  දැන් මොනවා කරන්නද ?  චන්න මල්ලි කිව්වේ ටවුමේ වහනයකින් ඉල්ල්ගමු කියා ය .අපේ පිහිටට හිටියේ හයිඑස් සෙල් මොඩල් වෑන් එකක අන්කල් කෙනෙක් ය . වෙලාවේ හැටියට එතුමා දෙවියෙක් ය . වාහනයේ ටයර් ගලවා බ්රේක් ලයිනර් සුද්ද කර අපි නැවතත් එන්න පිටත් උනෙමු .

දැන් එලවන්නේ චන්න මල්ලි ය . මම සහයක් ඩනී ය .

අපි මළගෙදරට පැමිණ වහනය පාරේ නවත්වදී එකල මගේ වෙන්න බිරිද පැමිණියේ අප පිලිගනුමට ය . ඇයත් සමග මරණයට ආචාර කොට දවල් කෑමත් මළගෙදරින් ම අරගෙන මරණය උස්සන්න ඔන්න මෙන්න කියා අප සැම පිට උනේ තවදුරටත් කල් මැරීම නුවනට හුරු නොවන නිසා ය . මක් නිසා ද යත් අපිට කිලෝමීටර් 150 කට වඩා වැඩි දුරක් යාමට තිබෙන බැවිනි .

ඇරබුමම කදුලක් වෙලා කියන්නාක් මෙන් වැස්සක් එක්කල කට්ටියම යන්නට සැරසෙන්නේ දැන් . චන්න මල්ලි වචනයක් වත් වැඩියේ කියවන්නේ නැත . වෙනසක් මුනේ පෙන්නේන්නට තිබුනත් ඔහු ඒ බවක් පෙන්නුවේ නැත .

වෙනස පෙනුනේ හරියටම පේරාදෙණිය කැම්පස් එක ලදී ය .ඉදිරියෙන් ගිය ත්‍රිවීලරය කරිනාවේ මහත බෆරයේ වැඩි ගුවනින් ගොස් අප ඉදිරියේ නැවතත් පොලවට සමබරව බිම පතිත වීම දැක ,  අපට සිනහව නවතා ගන්නට බැරි විය .
සිදුව ඇත්තේ අනතුරකි . ත්‍රිවීලරයේ බෆරය තැලී ඇත . රියදුරා අලාභය 2000 ඕන බව කිවේය . මම අලාභය පියවා ගමන සුපුරුදු පරිදි ඇරබුවෙමු .
කඩුගන්නාවේ ගල්බිම්ගෙය ඉස්සරහ කඩෙන් තේ බිව්ව අපි නැවතත් ගමනේ ය.  චන්න මල්ලි කිව්වේ කලන අය්යේ ගන්න පුළුවන්ද කියාය . ඒ හරියටම ගලිගමුවත් පසු කර පසුවය .

පරණ කරීනාව පන ගන්වා ඉදිරියට ගෙන නිකමට මෙන් බ්රේක් පෑගු මට දැනුන දේ කියන්නට ලියන්නට වචනනම් නැත්තේය... දෙයියෝ බුදුන් පල්ලා කාර් රථයේ බ්රේක් නම් කඳුලක්වත් නැත්තේය... බ්රේක් පැඩලය හතර වතාවක් එක වර වේගයෙන් පැගුවොත් ඉදිරිපස බ්රේක් වදින්නේය. එත් යන්තම් ය
.  නවත්වන්න ඕනා තැනට හැතැක්ම බාගයකට වාගේ කලින් බ්රේක් පැඩලය පම්ප් කරන්න පටන් ගත්තාම මට නවත්වන්න ඕනා තැන පසුකර හැතැක්ම කාලක් වාගේ ඉදිරියට ගොස් කාර් රථය නතරවෙනවාය... කාලය , දුර , සහ වේගය යන සාධක තුන මා විසින්ම නිර්මාණය කරගත් සමීකරණයකට ආදේශකොට නියම ස්ථානයේ කාර්රථය නවත්වාගන්නට දැන් දැන් මට හැකි වෙනවාය . මේවා පුරුවේ කරපු පවු ය .අපි දෙදෙනාම සද්ද නැතුව සිටියෙමු . නැත්තම් මගේ ආදරණිය දෙමාපියන්ගේ පපුව බයටම පැලී යනු ඇත .

යක්කලින් හැරවූ මම හංවැල්ලට එද්දී හොදටම රෑවෙලා ය . හංවැල්ල පාලමින් මීපේ ට හරවන පල්ල්ලම වෙද්දී කිසිවෙක බ්රේක් නැත . බ්රේක් වහනය හැර ගොස් ඇත . මැනුවල් නිසා ගියරයට බර දී වේගය පාලනය කරමිනි ගෙදර පැමිණියේ පුරුවේ පෙර පිනකට ය .

චන්න මල්ලි යනු අසන 54 ලේලන්ඩ් එකක් උවද බ්රේක් නැතුව ගෙනෙන්නට පුළුවන් සුපිරිම පොරක් නිසා මට එදා බය දැනුනේ නැත . දැන් ඒවා මතක් වෙද්දීත් බයය .

මේවා ලියා තැබුවේ අමතක වන නිසා ය . මෙවන් කාලයක් අපටත් තිබු නිසා ය .

6 comments:

  1. කරීනා එක තාම තියෙනවද බන්. බ්‍රේක් වලට මොකෝ වෙලා තිබ්බේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. නෑ අම්බලන්ගොඩ අය්යේ , එක අවුරුදු 2 විතර පැදලා දුන්නා .

      බෙර්ක් වෂර් ගිහිල්ලා තිබ්බේ .ලීක් වෙච්චි බ්රේක් ඔයිල් බ්රේක් ලයිනර් වලට ගිහිල්ල . ඒකෙන් තමයි බ්රේක් බයින්ඩ් වෙලා තිබුනේ . ඉතින් හදාගෙන යන්න කියල හොයද්දි කෑගල්ලේ ගන්න කොහෙවත් නෑ . මාවනැල්ලේත් බැලුව . එච්චරම තමයි .

      Delete

අඩි 2297 උස මාතලේ පන්සලාතැන්න පාරිසරික ආරක්ෂක ප්‍රදේශය සොයා

දිනය:- පහුගිය (2020) ජූනි 13 වන දින ,  අදින් හරියටම අවුරුද්දකුත් දින තුනකට ඉස්සර ආටියා මාතලේ ගියේ හාමිනේ ගේ ගෙදර අයත් එක්ක පන්සලට දානයක් දෙන...